Základní rozdělení uživatelů
- Superadmin - správce, uživatelů, kontaktů, dokumentů k tisku, nastavení času za pronájem prostor, zakladní nastavení statistik
- Obchodník admin - vkládá akce a veškeré informace k nim, má přístup k statistikám a grafům, k nastavení skladových položek služeb, zboží a prostor
- Obchodník základ - vkládá akce a veškeré info k akcím, má přístup k veškerým položkám zboží a služeb
- Technici - rozdělení práv
- Technik hlavní - technika a ceny, editace, mazání, nová, sklady, výrobci, balíčky, kategorie, dodavatelé, tisk akcí, přehled sklad, nákladové položky
Technik provoz - přehled techniky bez cen v akcích, nákladové položky
Technik nahlížející - základní přehled a účast na akcích, evidence v personálu
- Nahlížejíci - má přístup k informacím o probíhajících akcích s možností vyhledávání i podle kalendáře
- Zodpovědná osoba - tu určuje obchodník, podle jednotlivých položek zboží, služeb, techniky a prostor, tou může být kdokoliv
Superadmin
- Doklady - tiskové šablony, editace a vkládání nových
- Pronájem - nastavení času OD - DO a sazby podle konání akcí
- Statistiky - KPI podle měsíce, roku, grafické přehledy
- Kontakty - hlavní kontakt nájemce pro vystavení dokladu
- Uživatele - nastavuje přístupy, práva, posílání info o akcích
- Infoshhetáři :) - přehled akcí podle data rozesílání na email i s přílohama
Obchodník admin
- Nové akce - zakládá akce podle data
- Základní info - termín akce od - do, odběratel, popis, zodpovědná osobas akce
- Prostory - pronájem prostor, místa, budov podle termínu s možností nastavení slev
- Služby - vázané na akci, ceny, kusy, slevy
- Mobiliář - nabídka mobiliáře pro danou akci, počty kusů, slevy, ceny
- Technika - buď nastavuje technik nebo vkláda techniku a balíčky techniky obchodník co má zpřístupněno
- Catering - kompletní informace o zboží, službách ceny, kusy, slevy, termínky podle průběhu akce na datum a čas
- Auta - pronájem podle času, kilometrů
- Personál - rozdělení animátoři a další obsluha podle akce
- Přílohy - vázané přílohy k akci, posílají se i na email Infosheet
- Detail - kompletní rozpis harmonogramu akce
- Objednávka - kompletní přehled o celkových cenách, slevách a počtech kusů podle zadaných parametrů s možností tisku
- Smlouvy - generování smlouvy podle akce, odběratele, dodavatele a položek z akce
- Protokol - předávací protokol před a po akci
- Dokumenty - přiložené dokumenty k vybrané akci, upload, editace, stažení
- Přehled a seznam akcí - možnost vyhledávání podle vybraných kritérií i v kalendáři
- Objednávky - soupis objednávek podle akcí s vazbou na skladové karty
- Faktury - generování faktur podle akcí, příprava a vazba na skladové karty a skladové pohyby
- KPI - statistiky i grafy podle konání akcí, služeb, prostor. Měsíční a roční přehledy.
- Skladové karty - evidence všech pohybu skladu, prodej prostor, majetku, techniky a služeb s možností KPI podle položek za vybrané období
- Přehled auta - přehled vytížení aut v kalendáři
- Přehled budovy - přehled vytížení prostor v kalendáři
- Kontakty - správa kontaktu s přehled platební morálky
- Partneři - přehled sponzorů, základní info o platbách a fakturách
- Partneři vstup - prodej např. vstupenek na akce, služby podle vybraného partnera a objektu s možností KPI statistik
- Časová osa - historické sledování pohybu služeb, techniky, služeb, prostor podle vybrané akce
- Nastavení - základní přehledy pro zakládání akcí
- Prostory - nabídka areálů, budov, míst, kompletní popis budov s možností výpisu do předávacího protokolu.
- Služby - nabídka a evidence služeb
- Mobiliář - nabídka a evidence veškerého mobiliáře k pronájmu
- Personál - nabídka a evidence veškerého personálu
- Správci - kontakty pro provoz akce
- Auta - nabídka a evidence
- Technika - nabídka a evidence, kategorie
- Parametry - ke každé položce zboží, službě, technice nebo prostorám může být nastaveno plno dalších parametrů, které jsou nedílnou součástí vybrané položky
- Logolinky - použité grafické informace např. v objednávkách a dalších dokumentech
- Catering - nabídka a evidence, vkládání služeb a zboží
- Pracovní výkaz a kalendář - přehled činností každého uživatele s možností týdenních přehledu pro tisk.
- Tlačítka - uživatel si nastavuje rychlé odkazy podle menu nebo aktuálních akcí
- Poznámky - jednoduché poznámky pro uživatele
Obchodník základ
- Nové akce - zakládá akce podle data
- Základní info - termín akce od - do, odběratel, popis, zodpovědná osobas akce
- Prostory - pronájem prostor, místa, budov podle termínu s možností nastavení slev
- Služby - vázané na akci, ceny, kusy, slevy
- Mobiliář - nabídka mobiliáře pro danou akci, počty kusů, slevy, ceny
- Technika - buď nastavuje technik nebo vkláda techniku a balíčky techniky obchodník co má zpřístupněno
- Catering - kompletní informace o zboží, službách ceny, kusy, slevy, termínky podle průběhu akce na datum a čas
- Auta - pronájem podle času, kilometrů
- Personál - rozdělení animátoři a další obsluha podle akce
- Přílohy - vázané přílohy k akci, posílají se i na email Infosheet
- Detail - kompletní rozpis harmonogramu akce
- Objednávka - kompletní přehled o celkových cenách, slevách a počtech kusů podle zadaných parametrů s možností tisku
- Protokol - předávací protokol před a po akci
- Dokumenty - přiložené dokumenty k vybrané akci, upload, editace, stažení
- Sledování akcí - podle zodpovědné osoby se zpětnou vazbou na obchodníka
- Obchodník - zadá zodpovědné osoby na prostory, služby, inventář, techniku a personál
- Zodpovědná osoba - má denní přehled po příhlášení co má nastarost s možností kalendáře a soupisu podle akcí
- Přehled a seznam akcí - možnost vyhledávání podle vybraných kritérií i v kalendáři
- Přehled auta - přehled vytížení aut v kalendáři
- Přehled budovy - přehled vytížení prostor v kalendáři
- Kontakty - správa kontaktu s přehled platební morálky
Na vyžádání
- Partneři - přehled sponzorů, základní info o platbách a fakturách
- Partneři vstup - vkládání vstupů podle vybraného partnera a budovy
- Pracovní výkaz a kalendář - přehled činností každého uživatele s možností týdenních přehledu pro tisk.
- Tlačítka - uživatel si nastavuje rychlé odkazy podle menu nebo aktuálních akcí
- Poznámky - jednoduché poznámky pro uživatele
Technik
- Přehled akcí - třídění v kalendáři
- Kontakty - dodavatelé techniky, třídění a rozpisy podle dodavatelů, tisk objednávek a rozpočtu podle dodavatelů
- Sklady - rozdělení techniky podle skladů
- Výrobci - rozdělení techniky podle výrobce
- Balíčky - seskupování techniky pro obchodníky pro rychlé vkládání do akce
- Nabídky - seskupování techniky podle nabídek, tisk, kopírování nabídek mezi sebou, kalkulace podle nabídek
- Tisk akcí - tisk přehledu techniky podle akce a datumu OD - DO
- Technika kategorie - třídění techniky podle nastavených kategorií
- Technika - kompletní přehled techniky v nabíce s cenou, kusy
- Personál - evidence personálu z techniky:
- Pokud je DOVIS nastaven tak, že má technik práva i pro evidenci personálu pak může:
- Evidovat samostatně osoby podle akce a požadavku na personál u vybrané akce s technikou a personálem
- Evidovat personál samostatně pro vybranou akci podle osoby a doplňovat všechny potřebné informace k osobě
- Tisk personálu podle akce s přehledy nákladu a zisku
Nahlížející
- Má přístup pouze k seznamu akcí podel kalendáře s možností vyhledávání.
- Zobrazují se pouze základní a hlavně důležité informace k vybrané akci.
- Pokud je ale nastaven jako zodpovědná osoba
- u vybraných položek zboží, služeb nebo prostor, pak má přehled podle akcí co musí za zboží, služby nebo prostory potvrdit pro obchodníka, že je akce připravena.
- zvukové nebo hlasové nastavení pro kontrolu nových položek
- zvuková kontrola na nové položky
KPI - měsíční statistiky
- Přehledy za období OD - DO
- Prostory
- Ostatní služby
- Inventář
- Technika
- Personál
- Catering
- Za služby celkem
- Celkem za vše
S možností vkládání poznámek podle měsíce pro tisk přehledů.
KPI - roční statistiky
- Přehledy a ukazatele za všechny roky provozu i zpětně
- Grafický výstup se zobrazením hodnot v grafu
- Rozpisy podle služeb a zboží, linie grafy
- Rozšířili jsme roční grafy i podle jednotlivých služeb, zboží a techniky
- Rozšíření se týká rozpisů podle jednotlivého měsíce a roku
KPI přehledy
- přehledy za období OD - DO
- sloupcové grafy
- tabulkové rozpisy podle jednotlivých služeb a zboží
- třídění podle osob, stavu OPCE
KPI uživatele
- přehledy za období OD - DO
- kruhové grafy
- třídění podle stavu akce
- třídění podle obchodníků
Registrace uživatelů do akcí
- U každé akce, kterou obchodník nastaví jako veřejnou, se mohou registrovat další účastníci
- Využití pro registrace učastníků třeba pro:
- sportovní akce - evidence výsledků
- catering - rozdělení např pro např. snídaně, obědy, atd.
- dětské akce - soutěže, registrace počtu hostů atd.
- venkovní akce - jakéhokoliv druhu
- individuální možnosti podle potřeb
- jednoduchý registrační formulář, jen osoba, email popř. telefon
- nutno dodržovat GDPR podmínky pro registraci
.